Zarządzanie systemem kont

Moduł zarządzania systemem kont pozwala na tworzenie, modyfikację i anulowanie kont w systemach informatycznych, funkcjonujących w organizacji. Moduł pozwala na zarządzanie głównymi kontami (kontami domenowymi, Active Directory), jak również innymi kontami wykorzystywanymi przez systemy informatyczne, np. kontami bazodanowymi.

Przyznawanie i anulowanie kont podobnie jak w przypadku upoważnień realizowane jest w oparciu o odpowiednie procesy, w ramach których zdefiniowane są role:

  • Koordynatora komórki/wydziału wnioskującego o utworzenie konta
  • Osoby weryfikującej, odpowiedzialnej za akceptację wniosku
  • Administratora domeny kont (AD) tworzącego konta
  • Administratora kont e-mail

Analogicznie jak w przypadku zarządzania upoważnieniami również w przypadku kont możliwe jest:

  • Automatyczne inicjowanie procesów modyfikacji, anulowania kont (przedłużona/rozwiązana umowa o pracę)
  • Monitorowanie procesów
  • Raportowanie – tworzenie raportów obejmujących historię zmian kont
Przewiń do góry